Nu är det jullov!

Halloj på er! Igår fyllde jag då år, och gissa vad? Jag fick en iPhone 4S och jag hade en fantastisk bra födelsedag :D.
Idag var det skolavslutning och det gick bra när vi sjöng, lite sorgligt att det var sista julavslutningen med klassen men så är det. Efter fikade alla och vi fick våra betyg, är supernöjd!! Gick på stan en stund med Issa, Sally, Julia och Louise, köpte ett skal och skyddplast. Ni får se skalet någon dag. Annars har jag bara chillat, hjälpt till med maten och så ;).
Eftersom jag har iPhone nu så blir det förhoppningsvis mer inlägg så håll utkik!
Nu ska jag kolla dagens avsnitt på julkalendern, chiao!

En lycklig iPhone-ägare på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0