Disco Bowling!


bild lånad av Jennifer
'
Igår var jag och bowlade med 11 andra tjejer. Hade det jättemysigt och jag hade glömt bort hur grymt kul det är att och bowla!
Efter en timma åkte vi vidare till donken och där blev det McFlurry-Toblerone och pommes. Där satt vi i typ 2 timmar och bara snacka och skrattade! Efter att vi tackat McDonalds åkte vi till skolan och träffade några av killarna i klassen men jag och Camilla stannade inte där så länge utan vi åkte hem vid halv 1.
Skit kul kväll, tack alla!
'
Idag hoppade jag över träningen, har gått och blivit förskyld och har jätteont i halsen så vi stack till gekås istället. Köpte inte så mycket, det blev en one-piece (-fejk. "jump In" heter det nog) men annars köpte jag inget speciellt.
Nu ska jag bara mysa framför tv:n och gå och lägga mig tidigt, är jätte trött.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0