Sjuker


på bilden ser ni en liten del av min one-piece som jag köpte igår
'
ja, idag har jag varit hemma från skolan. När jag vaknade kunde jag inte prata, tappat rösten, och jag hade jätte ont i halsen. Har typ varit hängig hela dagen, trött alla fall så det var skönt att stanna hemma!
'
Jag sov typ till halv 10 och då väckte Lina mig för hon hade bakat scones. Inte helt fel att vakna till nybakade scones!
'
Noel var också hemma idag så vi har typ sett på film och Lina tog hand om oss. Hon skulle jobba senare idag ;)
'
Nu ska jag gå och äta lite lunch, hoppas ni mår bra så tror jag att jag går till skolan imorgon. Nu har jag vilat upp mig!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Krya på dig buddie! <3

2011-11-21 @ 15:41:22
URL: http://jehnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0