29 augusti 2012

Hellu! Började morgonen med spanska och sen ett snabbt infomöte om vad vi ska göra på tekniken men eftersom lärarna var lediga fick vi 4,5 h håltimma! Detta gjorde så att jag Henny, Emilia, Elin och Amanda gick ner till stan och lunchade god taco-panini på mignon. Väldigt gott och väldigt mysigt, hela ps stank av fisklukt så vi gjorde ett bra val!
 
Blev sedan några timmar med våra älskade macbooks men passade på att öva engelska också innan matten.
Slutade 4 och hann räkna lite matte innan träningen. Var väldigt kul idag och när jag kom hem serverades tacos, sjukt gott när man är så hungrig!
 
Imorgon har jag sovmorgon till 9:40 så ska strax lägga mig och sova ut! puss.

snygga bilder på mig och Elin!


Kommentarer
Postat av: ELIN

ja fyyyyy vad snygga vi är :D<3

Svar: Alltid!! :D <3
None None

2012-08-31 @ 19:30:59
URL: http://handlaromelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0