MacBook Pro!!

Hellu! Dom första dagarna på ps som teknikare har varit bra, trivs jätte bra på skolan och idag fick vi våra datorer. Nu kommer antagligen skolan bli roligare! ;) Är verkligen kär i den, hur bra som helt! Har suttit vid den sen jag kom hem och kan typ inte slita mig, hehe.

I alla fall så har vi hunnit med att få 4 läxor denna veckan men två är redan klara. Ska sätta mig med engelskan om en stund. Har börjat jobba ganska mycket med matten också och det är högt tempo så det kommer typ bli att man får räkna lite hemma varje dag. Men det visste jag redan, llite ovant nu i början bara ;).
 
Nu  när jag har en dator som jag älskar kan jag blogga mer! Ska uppdatera med bilder och så från sommaren m.m. men det blir nog i helgen. Kanske kommer det fler uppdateringar i veckan men i helgen kommer bilder!

Jag, Ida och Amanda. Glada MacBooks ägare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0