det blev en bra jul ändå

På julafton kände sig alla bättre vilket va skönt! Vi kunde fira med lite julbord och mycket julklappar. Vi hade det jättemysigt bara familjen och Zimba var även här vilket gjorde allt mycket bättre. Om ni kollar noggrant på bilden på mig och han ser ni att han har nytt halsband och smycke. 
 
Om en stund ska vi åka till farmor och farfar och äta brunch och senare blir det bio med hela familjen faktiskt. Sune i Grekland blir det och den är säkert jätterolig. Får se om vi hinner kolla mellandagsrean snabbt annars får jag åka dit imorgon.
 
Denna veckan blir nog ganska chill skulle jag tro, får ladda upp ordentligt till nyår som är på måndag! Åh, vad jag längtaaaar!!!
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0