H E L G E N

Hej!
I fredagskväll var ju jag hos Camilla på kvällsfika. Blev en jättegod chokladmousse och massa prat om allt mellan himmel och jord! Satt och pratade till typ 12 då jag gick hem eftersom det var jobb dagen efter igen.

Igår jobbade jag hela dagen, öppnade halv 11 och stängde halv 6. Det var hur mcket som helst att göra så var helt slut efteråt! Mamma och Pappa var på 50-års fest på kvällen så jag och Julia passade Noel och vi lagade lite mat. Blev även hundvakt för Zimba och resten av kvällen bestod av filmmys och kvällspromme med Ebba. Zimba sov även här så jag var uppe tidigt idag!

Annars idag har jag bara chillat, solade lite innan och fikade med farmor och farfar. Snart blir det bio med favorittjejerna. Maria Wern - Inte ens det förflutna, nästa!
Trailer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0