Hey, i've been in a paradise!

Längesen jag bloggade nu, men har inte hunnit och den senaste veckan har jag varit i Turkiet! Har haft det hur skönt som helst med min familj med 30-35 grader varje dag och stor sol.

Vi har legat på stranden och njutit, varit på en båtutflykt, sett sköldpaddor, kollat på ett vattenfall, varit på marknad, besökt Turkiska Ullared, legat vid poolen och varit och shoppat i city.

En Supermysig vecka har vi haft och just nu sitter jag i bilen. Saknar allt min säng, mina underbara vänner och min lilla vovve.

Nästa vecka verkar det som det kommer bli ett riktigt bra slut på 9:an med min underbara klass. Det är bara 4 dagar kvar tillsammans! Men jag tror vi kommer ha en grym avslutning!

Lite mobilbilder från resan, kommer lägga ut shoppingen också och kanske mer bilder! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0