andra november

Hade en bra dag i stan tillsammans med Sally, Amaanda, Emilia & Ida. Vi kollade då efter lite halloweenkostymer men oj vad svårt att komma på något! Har klurat hela kvällen och jag ville inte släppa att jag ville vara typ polis/pilot, så polis it is.
 
Efter stan följde Sally med mig hem och vi köpte med oss plock-sallad från kvantum och bakade kladdkaka. Den blev ganska konstig...ena sidan var kladdig och den andra torr....men den kladdiga sidan var god!
 
Först ska grannars komma över imorgon kväll så ska vi äta lite gott och senare blir det halloweenfest, är grymt taggad! Ikväll ska jag bara ta det lungt, kanske måla naglarna lite och kolla X-factor. Ha en bra kväll.
-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0