personalfest

Det var väldigt trevligt igår på Oscars. God mat, goda drinkar och tävlingar bestod kvällen av och vid tolv åkte vi hem. Jag, Hanna, Ebba och Julia ville gärna försöka smyga in till själva nattklubben men det gick typ inte men det var trevligt i loungen ändå. När man var så nära var man ju tvungen att testa men sen kändes det så dumt när alla andra skulle åka hem för det var tråkigt där uppe ;). Men en lyckad personal fest var det!
 
Det tråkiga jag fick veta igår var att Eventrestaurangen har sagt upp simstadion så det är inte säkert att jag har sommarjobb där i år... i så fall är det om kommunen ringer eftersom de äger det nu, men jag känner att jag får söka massa andra jobb också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0