cozy friday

Äntligen fredag igen vilket är underbart! Har haft en väldigt mysig fredag vilket började med min underbara vovsing efter skolan. Det är hans första snö och ni ser ju så underbar han är! Blev sen en fika på stan med Amanda och Louise, det var väldigt kul att träffa dom vilket jag inte gör så ofta längre. Kollade runt lite på stan och hittade en parfym som jag nog kommer önska mig --> Fancy.
 
Kvällen har spenderats hemma med mamma, Noel & Julia. Jag och mamma slängde ihop en jätte god Ceasarsallad och sedan blev det X-factor final med godis från hemma kväll. Haha, jag fick sitta och klippa godiset i små bitar för att kunna äta, mina tänder är fortfarande sjukt ömma!
 
Nu ska jag bädda ner mig och få se om det blir en film eller om jag somnar direkt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0