December, 11

Hej! Provet är avklarat vilket känns skönt. Första och andra delen gick helt okej men den sista var jätte svår....satt i två timmar med den och bara chansade på nästan allt. Men nu är det gjort och jag har bara den muntliga delen kvar som är på torsdag.

Efter skolan åkte jag till Zimba, Farmor gjorde pannkakor och med en glad och mysig vovve blev jag på bättre humör efter provet. Gick till fotbollsplanen med Zimba och kastade en boll, gud vad han älskar snön! Han vill inte följa med in när vi kommer tillbaka ;).

Nu ikväll blev det en liten julkonsert på Kulturskolan och jag träffade många härliga människor. Jag hade följe med Camilla hem och även om vi bor typ grannar så ses vi inte så ofta, så det var jätte trevligt att snacka med den tjejen!

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon väntar först spanska och sen två timmar med Clas, jippie...godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0