sista dagen

Hej! Har haft min sista dag som 15 åring idag. Den har varit väldigt bra med julspex och julmys i skolan och sedan en till eftermiddag på stan. Fick köpt de sista julklapparna så nu är jag klar! Fick även köpt ett litet paket till paketleken imorgon.
 
Det är julavslutning imorgon och jag ska faktiskt börja dagen med en historialektion och sen ska vi åka till kyrkan. Efteråt tänkte jag bjuda på fika och då kommer mina fina vänner hit. Isabelle, Elin, Emilia, Amaanda, Henny, Karolin och Ida kommer med mig hem så då blir det fika och paketleken!
 
Jag stod och bakade till 10 nu ikväll men nu är kakan klar och jag har nyss duschat. Nu blir det dagens julkalenderavsnitt och sen ska jag sova gott. Jag somnar in som femtonåring och vaknar som sextonåring, stort steg i livet, haha! godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0