New In

Hola! Hade en bra skoldag idag med bild, musik, no, eng m.m. Efter skolan stack jag och Isabelle till stan, tog en god toast och sen gick vi och shoppade på gina. Blev ett par jeans och en spets-tröja för min del, riktigt nöjd :).

Igår gjorde jag mitt gymnasie-val så det känns jättebra!
Imorgon ska jag och Sally hålla våran gympa lektion, hoppas det går bra för vi har jobbat hårt kan jag säga ;).

Nu ska jag äta och sen blir det antingen engelska boken eller tv:n, blir nog det andra även om jag borde börja göra engelskan. Hehe.

Här ser ni en bild på det jag köpte på stan, tog den i provrummet så den kanske inte är så bra men det kommer nog en bättre bild någon annan gång, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0