9 miljoner

Det bor ca 9 miljoner i Sverige och alla var på simstadion i tisdags. Nej, kanske inte riktigt men jag har aldrig varit med om något så stressigt! Jobbade mellan 11 & 19:30 och mellan 11 & 16:00 va det kö hela tiden! Men roligt var det och man lär sig jobbet väldigt bra när man jobbar så mycket.
På tisdag kväll åkte jag ner och grillade med tjejerna vid fästningen och i onsdags jobbade jag hela dagen också. Var också hos tandläkaren och fick min tandställning på morgonen, woho... Ne, fast inte så farligt. Man ser den inte mycket men det gör ganska ont, kan typ inte äta. Men det ska gå över om några dagar.

Igår var jag ledig och då träffade jag Sally och Manda, chillade mest på förmiddagen och sen blev det jobb för Manda och en molnig eftermiddag på stranden för mig och S. Väldigt mysig dag!
 
Idag gick jag upp 5 för att sedan åka till jobbet och börja 6. Motionsim idag halv sju och jag öppnade själv för första gången men det gick väldigt bra. Var faktiskt skit kul! Gjorde inget att det var så tidigt, många glada pensionärer muntrar upp än! Fick sluta efter 8 timmar, alltså klockan två och nu har jag ätit lite och ska strax åka till Zimba. Ikväll kommer Sally och Manda hit för lite grillning och filmmys tror jag :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0