Jag är tillbaka och nu kör vi!

Hejsan på er, var ett tag sedan nu men ska ta tag i bloggen på allvar nu. Mina vänner har tjatat lite och dessutom har jag fått lite insperation av Camilla som har gjort ny blogg. Hon är riktigt duktig på att blogga så kika gärna in på den!
'
Idag passade jag brorsan i förmiddags och bestämde mig för att baka. Vid 4 kom Camilla hit och vi satt och snackade och sedan blev det lite plugg inför bildprovet på onsdag. Gick faktiskt ganska bra men svårt är det!
'
Nu ikväll har jag suttit och haft en jätte mysig pratstund plus fika med Camilla, Isabelle, Jennifer, Julia & Julia. Vi pratade framförallt om skolavslutningen och gud det är inte länge kvar nu! Det kommer nog bli en grym avslutninge hoppas jag!!
'
Nu ska jag in i duschen och göra mig i ordning för sängen. Kika in här på bloggen lite oftare för nu kör jag igång igen :D


Julia tvingade mig att beskära henne så det fick bli en bild på fina Camilla:


Kommentarer
Postat av: camilla

Tack Ellen:D, ser verkligen fram emot att läsa din blogg :D Tack för fikan igen den var jättegod!

haha bilden på mig är ju lite för rolig, ser ut som att jag är i världens smärta!<3

2012-05-06 @ 22:27:03
URL: http://camillah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0