På lördag blir jag matte!

Hejsan, har haft en bra torsdag också. Även om det har regnat HELA dagen så har det varit en bra dag. Fick tillbaka svenska provet och det gick bra, lite orientering på gympan, hemkunskapen är inskickad och så har vi varit hos en hund Kennel.

Var där med farmor och farfar och kollade på många fina hundar. Farfar har haft hund innan och jag och Julia har alltid velat haft en hund, men mamma och Noel är allergiska så någon hund kommer det inte in i vårt hus. Men så har jag världens bästa farmor och farfar som vill ha hund och låter mig och Julia vara mattar också och få typ välja vilken vi ska ha! Dom sa att dom ville ha en tax och vi valde ut Zimba, en långhårig dvärg tax. Jätte söt är han och ser lite ut som en cockerspaniel. På lördag hämtar vi han och det ska blir så mysigt!
Ha det bra :-)

Zimba är till höger på bilden -->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0