första oktober

Hej! Jobbigt att gå upp idag, som vanligt på en måndag morgon, men lyckades komma upp tillslut och cykla till skolan för spanska. Hade sedan tre lektioner till och slutade 14:20 vilket va skönt! Åkte hem och pluggade kemi och matte och sen var jag bara tvungen att gå ut lite. Behövde ränsa skallen lite så stack ut och sprang en runda med Zimba, super mysigt!
 
Fotbollen har uppehåll nu i två veckor så får se till att ut och springa några gånger i veckan. Nu ska jag göra mig iordning för sängen och läsa lite i Flyga drake. Hela klassen läser den och om ett tag ska den vara utläst så det är bäst att jag läser lite...
-Ellen
älsklingen

Kommentarer
Postat av: En nära vän ;)

Tjena ! :)
Måste bara säga att "Flyga drake" är en bra bok men inte den bästa jag läst, den är lite långtråkig i början. Bara en förvarning :)
Din blogg äger föresten !! :D <3

Svar: haha, tack så mycket :) <3
None None

2012-10-02 @ 13:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0