Freak out it's friday

Fredag och det äger! Eller Ah, nu är det lördag men skit samma. Slutade halv 3 och då åkte jag, Henny, Amanda och Ida ner till stan för att kolla in den utländska marknaden som va på torget. Det var ganska mysigt att gå där för det kändes inte som om man var i Sverige.

Köpte två fudge och jag är glad att jag inte köpte fler. Den ena var det äckligaste jag ätit på länge, vidrig smak... Den andra var väl helt okej men dem var mest fina att kolla på. Dyrt var det med!

Blev kort med mysig dag på stan och sen drog jag mig hemåt för att baka lite. Idag blev det chokladmousse med hallon och sen kom fina tjejer som jag inte träffat på länge hit. Eller det var längesen alla träffades.

Nu ska jag snart sova, godnatt.
-Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0