hörde jag fredag?

Japp, idag är det fredag vilket är huuur skönt som helst! Har roliga planer denna helgen så det kommer bli toppen!
 
Ikväll ska jag, Julia och Sally passa Noel och då blir det tacos, godis och filmmys.
 
Imorgon står först fotbollsmatch på schemat. Då måste vi fan tagga och vinna...På kvällen ska jag hem till Amaanda och fira henne. Kommer bli supermysigt.
 
På söndag ska jag först kolla fotboll och sen till torget för att kolla på Anton Ewald (!!). Kommer bli en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: hennyynneh

Ha en trevlig kväll girrrls, tips --> kolla inte på Hansel och Gretel fyfan va physiskt äcklig den va... Seee you tomorrrowwww och lycka till matchennnn :) :) :)

Svar: tack hennyynneh! usch, va vad det för film ??
None None

2013-04-26 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0