vaknade med panik

Hade satt klockan 9:15 för att vara hos tandläkaren 11:00 men istället vakande jag med panik och mobilen visade 11:03. Haha, jag bara rusade upp ur sängen och visste inte vad jag skulle göra...men ringde till tandregleringen och allt löste sig så ska dit imorgon istället...men snacka om pinsamt!
 
Annars har dagen varit bra. Jag och Louise åkte till Kvantum och handlade och sedan satt vi ute på hennes altani solen och åt sallad, corny-bars och den nya risifruttin, ananas & kokos. Blev besviken tyvärr, den smakade ingen kokos alls och kokosälskare som jag är så blev jag väldigt besviken! 
 
Ikväll blir det först fotbollsträning och sen ska jag träffa några goa tjejer. Ska även ställa typ 4 alarm så jag inte försover mig imorgon också...hade varit väldigt pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0