vårkänslor i april?

Veckan rullar på och tisdagen är klar. Det börjar närma sig fredag då jag ska hålla mit tal...men slutar 10:30 imon så då kan jag verkligen fokusera på det!
 
Annars har dagen varit bra. Johannes hade med sin longboard till skolan vilket gjorde rasten roligare. Haha, vi åkte både inne och ute och oj vilka proffs vi är! Där ute sken solen och jag fick riktiga vårkänslor. Men igentligen borde man inte få vårkänslor i april. Det ska ju vara vår nu och vårkänslorna ska komma i slutet av mars...
jag ska banneme skaffa mig en longboard, sjukt kul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Henny

Vi får helt enkelt åka till gekås! köper du en så köper jag en!

Svar: ja absolut! då kan vi chilla vid strandpromenaden som riktiga skatare va? ;)
None None

2013-04-16 @ 22:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0