alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag är det idag och jag har haft en väldigt bra sådan! Började med att min lärare var sjuk så när jag kom till skolan 9:30 fick jag veta att nästa lektion började 12:10. Då bakade jag, Henny, Amaanda och Ida kärleksfulla muffins som blev otroligt goda! Två lektioner hade jag bara efter det och jag slutade tre, tog en promenad med Zimba i snön och sedan en till alla hjärtans dag fika. Denna gången med favoriten kladdkaka!
 
Jag stod för maten ikväll och istället för pannkakor som det var tänkt gjorde jag en god pasta rätt(var verkligen inte sugen på att "fika" ännu mer). Nu har jag precis duschat och ska kolla lite one tree hill tänkte jag. Eftersom min lärare inte skulle komma imorgon heller så börjar jag 10:45 (!!!). Haha, helt okej att sista skoldagen är mellan 10:45-13:20 sen är det sportlov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0