Härliga onsdag!

Denna långa och sköna onsdagen har jag hunnit med mycket!
  • gått en promenad med Zimba i det fina vinterlandet som kommit tillbaka...
  • bakat scones och chokladbollar, "schonesen" blev grymma!
  • storstädat på rummet
  • pluggat matte & kemi
  • tränat
Var riktigt härligt att sluta så tidigt idag och hade lätt velat ha det minst en gång i veckan. För idag kände jag ändå att jag orkade plugga lite grann, när man slutar fyra orkar man inte det...Men ett måste är nu att fokusera extremt noga på kemin för det är ganska mycket vi har. 
 
Imorgon har jag sovmorgon så då får jag sova ut. Denna veckan har bara flygit förbi och snart är helgen här då det väntas roliga planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0