kär i lovet

Hej kära vänner! Hoppas ni har haft ett bra lov, antingen hemma eller på skidsemester kanske? Jag har i alla fall varit hemma och chillat för det mesta.
 
I lördags sov jag, Sally och Julia hos Louise där vi kollade lite pretty little liars och åt massa gott godis och Benn&Jerry! På morgonen fick vi en underbar frukost buffé och sedan kollade jag fotbollsmatch med Henny. Även på kvällen blev det mer onyttigheter ---> McDonalds ;) Men är det lov så är det!
Annars har veckan rullat på ganska fort. Jag har börjat kolla på serien the Vampire Diares som är sjukt bra och jag är beroende...Lina och Thomas kom i onsdags och det var väldigt roligt att träffa dom. I torsdags åkte jag till gekås med familjen där jag hittade lite smått och gott.
Fredagen spenderades på getterön med familjen och Zimba och sedan blev det träning. Jag sov sedan hos Isabelle och vi lagade en jättegod pastarätt. Klockan ringde tidigt och vi cyklade ner till stationen och tog tåget upp till göteborg. Hade en jättemysig dag med kinamat och shopping!
Fotbollsträningen ikväll var jätterolig, full med snabbhetsträning och teknik, så jag är på bra humör! Känns lite surt att gå till skolanimorgon för som vanligt har lovet gått aldelles för fort...Men det känns väldigt bra att börja veckan med att sluta 12:40 imorgon och 10:30 (!!!) på onsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0