Lite smått panik

Hej! Lång dag i skolan igen och det bara öser mer läxor. Var tvungen att skriva upp allt så jag visste vad jag hade och när. Hela denna veckan har jag:
  • Engelska inlämning             /
  • idrottsprov                         /
  • Kemi - Baser & Syrer
  • matte
  • spanska                           /
  • fysik - uppgifter                /
  • kemi - uppgifter
  • kemi - labrapport
  • svenska stencil               /
  • engelska glosor
Har ungefär hälften kvar och de flesta är tills på torsdag. Imorgon slutar jag fyra och träning halv 7 så när ska jag hinna allt? Börjar få lite smått panik faktiskt, kan ju inte göra allt. De flesta i min klass slutar halv 11 (!!!!!) imon men jag slutar 4, jag kommer sluta halv 11 någon onsdag framöver men åh vad skönt det hade varit att göra det imon!
 
Har ett litet hål mitt på dagen imorgon så då ska jag fika med Isabelle, så det blir mysigt! Man får se det positivt och göra något gott ur det hela (Ida hoppas du läser detta) haha. 
- mitt schema -
rolig blogg jag har just nu, haha skriver bara om allt är så jobbigt...men hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0