tjugoandra januari

Hej på er gott folk! Här har ni en tjej som inte orkat blogga de senaste dagarna och antagligen får ni lida lite till. Ska försöka blogga mer och så, men jag gör det när jag hinner och känner för det!
 
Har haft en ganska bra start på terminen och helgen var bra. Började med en kall fotbollsträning och hemma mys. På lördagen var jag på stan med fina Isabelle och på kvällen träffade jag mina tjejer. Träning, one tree hill och plugg bestod söndagen med och nu är det tisdag. Roligt inlägg detta blev men så är det ibland.
 
Ska hoppa in i duschen strax och sen blir det Hollywoodfruar och en kopp te. Denna helgen har jag även börjat dricka te som sagt och jag har fastnat för Peach Mango som Isabelle tipsat om! Ha en bra kväll och vecka!
lånade bilden av Isabelle <3

Kommentarer
Postat av: Amaanda

åh jag med buddie, peach mango!!! :D <3

Svar: ja!! :D <3
None None

2013-01-23 @ 08:19:27
URL: http://amaandamadelaine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0