dåligt av mig

Här blev det en bloggpaus igen, vet inte riktigt varför men det bara blev så. Istället för att berätta vad jag gjort alla dagar berättar jag bara lite kort med bilder som jag hade på mobilen. Hoppas ni har haft det bra!
Karolin fyllde 17 år så då åkte alla tjejer ner till Mignon efter skolan och tog en mysig fika. -Tjejerna i 12TEB ni är för goa!
Hade en mysig kväll med familjen med god mat!
Mitt och Karolins fina mästerverk på en rast. Erkänn det ser häftigt ut! ;)
Jag, Sally och Zimba körde lite träning ute på kullen i tisdags och sen bakade jag scones och bjöd på det vilket var jättegott! Såg även på filmen House at the end of the street. Den tyckte vi var läskig men tydligen är det inte alla som tycker det...haha.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0