saturday

Hej! Matchen slutade 3-3 och det var riktigt kul att se dom spela idag, en väldigt spännande match i vårsolen gjorde så att jag blev väldigt sugen på att spela. Men det var ganska bra för min hals att jag hoppade över alla fall.
 
Om ni inte har märkt det så har jag ändrat om designen, blev sugen på att ändra lite så det blev ljusare och lite vårigare. Har även några nya blogglänkar som ni kan kika in på!

Ikväll ska jag träffa Sally & Louise och det blir säkert filmkväll och massa gott till om jag känner oss rätt. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Amaanda

åhhh gullig du är! :* <3

Svar: hihi ja!! ;)<3
None None

2013-03-24 @ 14:00:09
URL: http://amaandamadelaine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0