tiden går fort när man har roligt

Nu är det redan maj och jag tänker bara berätta lite kort om den senaste veckan:
Anton Ewald var i stan och självklart var jag nere och kollade på snyggingen! (ganska cool vakt på första bilden också va?)
Bakade en supergod kladdkaka och dom godaste amerikanska pannkakorna jag nånsin ätit! Jag och henny la i kokos i och jääävlar säger jag bara. stort tips.
Jag hade en riktigt bra Valborg med en god middag med familjen och sen en trevlig kväll hos Henny.
Jag hade en bra fredagseftermiddag med mina kära vänner Henny, Ben & Jerry. Vi försökte plugga lite kemi men som ni ser på bilden så var det inte sådär jättekul...
kräfta...
Igår (lördag) var det först fotbollsmatch som slutade 1-1 vilekt var helt okej...första poängen för i år alla fall! Igårkväll var jag på lokalfest i veddige. Det var inte så mycket folk men det var ändå trevligt, det blir ju vad man gör det till!
 
Idag, 5 maj, har jag suttit ute och jag somnade så fick en fin bränna (haha, om ni kollar på halsen så är det ett skevt rött sträck. Men det lägger sig nog får vi hoppas...) Vi grillade hamburgare till lunch vilket blev huur gott som helst! Annars idag har jag bara chillat och försökt plugga lite. 
 
Jag ska försöka ta tag i bloggandet nu men vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Henny

Hhaha Ellen!! sista bilden på mig är inte okej...

Svar: jo den är rolig! ;) tihi
None None

2013-05-08 @ 16:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0