Sweet



Hola!
Idag blev det lite sovmorgon för vi skulle besöka skolor och linjer för att få hjälp med gymnasievalet. Åkte först hem till Sally och åt frulle tillsammans och sen vidare till LBS.
Jag tyckte nästan det blev svåeare nu...men det blir nog teknik eller estet. Så långt vet jag, tror jag ;)
'
När vi slutat stack jag hem till Issa och bakade kladdkaka, skit god blev den och vi chillade mest sen. Tog massa kort men det gick inte så bra....haha, skoj va det!
'
Lite senare åkte jag och träffade Sally. Vi ska hålla i en gympa lektion så vi var tvugna att börja planera, blev väldigt flummigt! Men vi vet typ vad vi ska göra så nu är det bara att skriva ner det och det får vi göra någon annan gång.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0