10+11 april

Var bara hemma och chillade fram till typ tre igår. Hade ganska tråkigt så hörde av mig till Amanda och vi bestämde oss för att ta en Cykeltur. Tandem till Coop blev det och vi köpte Ben & Jerry glass, det är bara att älska den glassen!

Cyklade sedan hem till Sally och såg på Pretty Little Liars. Väldigt mysigt :).
Var bara hemma på kvällen och såg lite OTH, snart har jag sett alla avsnitt :o.

Idag kollade jag lite mer OTH och sen blev det lunch hos farmor & farfar. Stack sedan en snabbis till Louise och hämtade papper till so-arbetet. När hon skulle jobba stack jag till Isabelle där
jag spenderade resten av eftermiddagen :).

Nu är jag bara hemma, har musik i lurarna och kollar runt på lite bloggar och så. Har inga planer för kvällen men något vill jag hitta på eftersom jag va hemma igår, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0