4, 5, 6 LOOV !

I onsdags följde Sally med mig hem efter skolan. Blev nudlar, lite fotboll och en god tigerkaka! Riktig mysig onsdag :)

Igår var sista dagen innan lovet. Var faktiskt kul, även på simningen. Jag och några härliga tjejer i klassen gjorde det kul att simma alla längder !
Efter skolan hämtade jag min käre bror och Isabelle kom hem till mig senare. Blev en fika och massa kort, haha! Äntligen LOV måste jag ju säga också! Så jävla härligt :D

Dagen idag började jag med en fotbollsträning och sedan åkte jag och hejade på brorsan i två innebandy-matcher. Lite OTH på det så har ni min fredag. Ikväll kommer Isabelle hit på lite filmkväll, ha det bra !

PS. Jag har en riktigt rolig nyhet att berätta men den väntar jag med lite för att det ska bli mer spännande, hihi ;)

Bjuder på 2 bilder sen igår :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0