Andra April

Godkväll! SO-provet gick bra idag, det kändes faktiskt riktigt bra så jag är väldigt glad. Får hoppas att resultatet också blir bra ;). Nu är det bars två, kanske en, redovisning denna veckan och sen LOOV!

Efter skolan stack jag och Louise till Komedianten. Köpte lite fika på kvantum innan och vi hade det jätte trevligt. Mycket skratt blev det men vi fick gjort väldigt mycket på redovisningen, så bra jobbat där!

Annars ikväll har jag pratat med systern min på skype och kollat på OTH. Älskar när man kan göra vad man vill på kvällarna eftersom vi inte har något i skolan. Underbart!

Imorgon får vi tillbaka de nationella fysikproven, jag är så nervös men glad, hehe :). Nu ska jag sova, puss <3

Randombilder från idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0