Friday, I am in Love


Tacka min underbara MacBook Pro för den fina bilden!
Hej! Hoppas ni haft en bra vecka, det har jag verkligen haft. Det har för en gång skull gått snabbt i skolan men trots det är det skönt med helg. Planerna för helgen är väl än så länge jobb hela dagen imon och match på söndag.

Hela sommaren jobbade jag ju på simstadion men det är stängt nu men jag är fortfarande anställd av eventrestaurangen och imorgon är det Sparbanksdagen så där ska jag jobba imon. Ska nog stå i kiosken där eller något men det kommer bli kul för det värkar som om mycket ska hända. Laila Bagge & Nicklas ska komma och sen är det idolfinal m.m. Kommer säkert bli jätte kul!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bara chilla. Ha det bra!
-Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0