12-12-12

Den långa onsdagen är över och det närmar sig helg. Det var inte så farligt hos Clas, eller jag och Elin klarade oss ganska bra idag faktiskt även om det blev lite fel...haha. I alla fall så fick jag sluta lite tidigare så då åkte jag hem till Sally där det blev pannkaksbak. Riktigt grymma är vi att vi fick till en snygg 12a mitt i allt detta 12-12-12!
 
Ikväll blev det fotbollsträning vilket kändes skönt, har inte tränat på en vecka för min dumma förkylning och hals men idag ville jag träna och det gick bra. Sista träningen utomhus för iår och det var inte så kallt som jag trodde.
 
På söndag blir det inomhuscup, jag skulle från början inte vara med för vi skulle ha släktkalas, men nu ska vi inte ha det förräns klockan 4 så jag hinner vara med på gruppspelet alla fall, grymt kul!
 
Nu ska jag snart lägga mig, blir att kolla klart ett gossip girl avsnitt först för jag har sovmorgon imon! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0