Andra Advent

Ja, igår var det redan andra advent och det är inte långt kvar nu. 11 dagar till min födelsedag, 14 dagar till julafton och 21 dagar till nyår. Jag börjar få lite panik att jag inte klöpt en enda julklapp...
 
Idag slutade jag 12:40 vilket var underbart som vanligt! Eftermiddagen spenderades tillsammans med matteboken och lite kladdkaka. Imorgon gäller det, nationellt prov i matte i fyra timmar. Är grymt nervös och känner mig inte alls tillräckligt förberedd men jag orkar inte mer nu. Tänker lägga mig i tid och va ordentligt utvilad, det får vara min strategi. Det enda som är bra är att jag har sovmorgon till 10 och slutar 14:40 imon istället för 4. Håll alla tummar och tår ni har för att detta ska gå bra!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0