are you thinking of me?

Idag är det den 17e december och det var ett tag sedan jag bloggade. Eller har inte bloggat något nu i helgen men de dagarna kommer! Idag började jag i alla fall som vanligt, resten av min klass började halv 12 men jag får ju aldrig sovmorgon.... Under håltimmen åkte jag, Henny och Amaanda hem till mig på lite fika och spanskaplugg. Blev även en snabb nudel-lunch och sen tillbaks till skolan. 
 
Älskar denna sista veckan! Mattelektionerna är inställda, vi ser på julfilm på svenskan+engelskan och vi ska ha julmys med klassen på torsdag. Det är också en stor dag på fredag, inte bara avslutning utan även min födelsedag, grymt! 
 
Efter skolan hängde jag med Isabelle hem och vi kollade på lite one tree hill och bara snackade, som jag saknat den tjejen! Kvällen har bara flygit iväg, övade lite glosor men får plugga mer spanska imorgon eftersom det är det sista jag har sen är denna terminen klar!
bjuder på en bild på mig och Isabelle
PS. Imorgon har jag faktiskt sovmorgon till halv 10, hoppas ni kommer ihåg denna dagen...höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0