december, 4

Åh, nu ligger snön så fint och det närmar sig julen. Det ända som är jobbigt är att cykla i snö. De hade inte plogat alla cykelvägar imorse vilket var ganska svårt men på vägen hem var det bättre.
 
Klarade av skoldagen ganska bra ändå, blev ju ett ganska deprimerande inlägg igår, haha! Dock har jag inte fått i mig så mycket mat för tänderna har värkt hela tiden. Men förhoppningsvis är de bara idag.
 
Har inte hunnit med så mycket idag heller efter skolan. Jag gjorde spanska läxan och matten, men fattar inte precis allt. Annars ska jag öva in 90 svenska synonymer och läsa ut engelskaboken till torsdag....så jag har lite att göra helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0