Det värsta som finns

Som jag skrev i förra inlägget var Julia magsjuk i fredags och det blev även jag under fredagskvällen... Det blev inget födelsedagsfirande då eftersom både jag och Julia mådde dåligt. Jag hade en hemsk natt och magsjuka tycker jag verkligen är det värsta som finns...jag klarar verkligen inte av det...

Idag mår jag bättre, är inte så sugen på mat bara. Man blir ju verkligen helt slut och trött efter detta. I alla fall sitter jag och kollar på "uppesittarkvällen" med en Bingolott. Det är en tradition och det ska man göra tycker jag!

Tyvärr blir julen lite annorlunda i år. Jag, Julia, Noel och pappa har varit dåliga och mamma mår inte heller så bra. Vi ska försöka fira jul så bra vi kan imorgon men eftersom alla mår lite sådär halvbra blir det bara familjen. Det blir nog mysigt ändå men jag tycker den här jävla magsjukan har dålig tajming...

Detta blev ett ganska deprimerande inlägg men ni som är friska och krya får ha en riktigt härlig jul! Puss


Kommentarer
Postat av: ELIN

Åh nej era stackare! :((( Hoppas det blir bättre & att ni får en bra jul ändå, puss!<3

Svar: tack elin! <3
None None

2012-12-23 @ 22:05:19
URL: http://handlaromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0