Myspys

Spanska provet kändes bra och det känns sjukt mycket bättre att denna terminens skolarbeten är avklarade! Gick ner till stan tillsammans med Amaanda, Emilia, Henny & Karoline efter skolan där jag träffade trevliga människor. Känns så skönt att det snart är jullov och imorgon kan jag säga att "imorgon fyller jag år"!
 
Imorgon blir det julspex i skolan, TSO annordnar det och det blir säkert roligt. Jag och tjejerna i klassen tänkte anmälla oss till skattjakten och det är juluppträdanden hela dagen så det blir nog jättekul. Vi ska även ha lite julmys med klassen med paketleken och julfika!

Städade mitt rum i helgen och ändrade lite prydnadsgrejer. Nu har jag tänt ljusen och ska sätta på ett gossip girl avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0