nytt i garderoben

underkläder från H&M, Lindex och Newyorker
pyjamasshorts från Newyorker
T-shirt från Newyorker och jeans från BikBok
kavaj från gina (på rean; 149 kr)
Köpte en del igår när vi var på frölunda torg. Kavajen köpte jag förra veckan men har inte visat den. Jag tror jag kommer ha den ikväll över min klänning så kan man bara ta av den om det blir för varmt. Min nyårsklänning får ni se imorgon antar jag, får se om jag hinner ta lite bilder innan allt blir förstört i regnet. Varför ska det alltid regna? Detta jävla regn gör så att det inte blir några fyrverkerier vid fästningen iår....Men detta ska inte förstöra min nyårafton, jag är på ett bra humör idag och är grymt taggad inför ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0