sweet sixteen

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsesdag, hurra, hurra, hurra. Efter ett stressigt besök hos tandläkaren, en kort lektion och en bra avslutning i kyrkan åkte jag och alla tjejer hem till Henny. Där blev det lite mellanmål, fika och paketleken. Vi skulle igentligen varit hemma hos mig men Julia mådde illa imorse och stannade hemma. Hon har gått och blivit magsjuk och det är jättesynd om henne för det är ju hennes födelsedag också! Hoppas hon blir frisk fort och ingen annan i familjen åker på det, för det är bara tre dagar kvar till julafton...
 
Fick fina presenter av mina fina tjejer och det var en jättemysig eftermiddag! Kan visa alla presenter ikväll eller nått. Ni är riktigt grymma tjejer, tack för att ni finns!
 
Var även och klippte mig i eftermiddags och om en stund ska vi nog fira lite, så tråkigt tt Julia är sjuk bara...
puss!

Kommentarer
Postat av: Mandis

DU ÄGER TJEJEN!! <3 Gratts ytterligare en gång och hälsa grattis och krya på dig till Julia! :*

Svar: tack amaanda!! <3
None None

2012-12-21 @ 19:20:10
URL: http://amaandamadelaine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0