Mitt Lov

Hejsan! Eftersom jag inte bloggar på länge så tänkte jag berätta lite snabbt vad jag har gjort än så länge på lovet.

Måndag: jag och Julia följde med mamma till hennes jobb och lekte med alla barnen. Dom är mellan 1 och 3 år och är jätte söta. Jag var även på stan med Isabelle och Louise men jag köpte inget, riktigt mysig dag !

Tisdag: jag passade Noel och jag var bara hemma och chillade, spelade lite innebandy med han och såg på OTH. Jag bakade även skit goda muffins :).

Onsdag: jag passade Noel på förmiddagen och sen stack vi till Isabelle där även Amanda va och vi såg på filmen "allt för min syster". På kvällen var jag bara hemma med Lina, hon va hemma några dagar denna veckan så det var mysigt.

Torsdag: då åkte jag, Noel, Lina och Julia med våran moster till gekås. Hade en jätte mysig dag med shopping, skratt och fynd! Tänkte lägga upp sen vad jag köpte.

Idag: var jag med Issa, träffades hyfsat tidigt och började med att bars sitta och snacka. Sen såg vi på film med popcorn och sedan blev det pastasallad. Vi hade även ute min kanin och tog en fika ute, väldigt mysigt.

Under hela lovet har jag haft en jobbig förkylning vilket har varit tråkigt men jag har ändå gjort hyfsat mycket. En sak som varit annorlunda detta lovet är att jag har gått upp i bra tid nästan alla dagar, stolt hehe!

Snart kommer ett inlägg med det jag köpte på gekås :) puss.

Dagens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0