Hatar Vädret

Hejsan hejsan. Sitter och bloggar på mobilen idag. NU fungerar min bloggapp, alla andras gjorde det för längesen..men jag är efter.

Tältade ju inatt vilket inte va så kallt som jag trodde. Hade i och för sig massa täcken så de var väldigt mysigt och bra, trots allt regn! Vid ett åkte jag till F&F och gick ut med Zimba. Det regnade och han såg ut som en liten råtta, haha! Han gillar nog inte vatten, eller vad vet jag? Men i alla fall så måste han ut och gå och enligt svensk sommar så är det detta vi får!

Senare blev det fotbollsträning, 7 pers blev vi bara. Och dessutom är det lite strul omkring tränare och lag just nu men jag hoppas det ska lösa sig..Träningen var ändå ganska rolig.
Ikväll ska jag göra det som jag är bäst på; chilla. För imorgon börjar jag nämligen jobba kl sex så det gäller att vara pigg. Jag ska bädda rent så jag kommer nog sova som en stock inatt, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0