Fotbollsturnering och gofika

Hejsan! Ska verkligen ta tag i bloggen nu så får ni kika in ofta!
Idag började klassen kolla på gamla kort ända från fyran. Satt där och fick allt lite tårar i ögonen. Det är bara imorgon och på torsdag, sen splittras vi. Är faktiskt inte redo än att lämna Furu och min underbara klass.

På eftermiddagen blev det fotbollsturnering vilket var väldigt kul. Vi tjejer i 9:an körde serri gameing och slutade på en 3:e plats. Hade det riktig roligt!

Åkte till tandläkaren och sen till frisören. Nu är det bestämt, jag ska få räls om två veckor. Men, men....så är det....

Fikade med Sally och Julia på stan och gick runt där lite. Åkte sedan till Zimba och myste :). Han gör mig alltid glaaad!

Efter maten skulle jag egentligen sett på film med Lina men jag somnade lite och nu har jag gjort mig iordning för sängen. Har varit trött hela dagen idag så det ska bli släng att lägga sig i tid!

Imorgon lägger jag ut shoppingen från Turkiet och mina avslutningsskor som jag hittade igår! :D
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0