Carpe Diem

Hola amigos y amigas !
Tisdag idag, vilket betyder 4 lektioner och slutar 13:20. Cyklade till fiolen efter det och sen till stan för att möta upp Louise. Gick till Komedianten och fikade och kollade snabbt i konsthallen. Pinsamt asså, det var ju skräp och skit. Fattat inte riktigt grejen med den konsten, men jaja...Vi gick sedan till själva biblioteket och jag lånade en engelsk bok. Sedan satte vi oss och pluggade lite no, Issa och Amanda kom också men jag hann inte va där så länge för sen blev det konsert med fiolgruppen och det gick bra.
Det var min dag lite kortfattat det !

Imorgon får jag fin besök av kusin Astrid från Stockholm. Grymt mysigt :)

Nu blir det sängen, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0