friendship is one soul in two bodies







hey, igår hade jag en jättemysig dag med Isabelle. Vi stod bland annat i kiosken och bakade en otroligt god kaka. Det blev kladdkaka med kaffe-glasyr på och ni kan inte fatta hur perfekt den blev! Annars satt vi ute i det fina vårvädret och tog massa kort, bland annat dessa tre. Riktigt fina om jag får säga det själv.
'
Söndagen började med en jobbig fotbollsträning, det var skönt att börja träna igen eftersom jag inte tränat på typ två veckor. Men dålig kondition har jag så det är bara att ut och springa i veckan!
Har inte hittat på så mycket mer idag. Tänkte plugga sen om en stund och senare blir det OTH. 

ha en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0