senaste veckan

Den senaste veckan som gått har jag gjort ett svårt engelskaprov, klarat historiaprovet och svenskaprovet galant. Jag har passat Zimba och sovit där hela veckan och haft en väldigt bra helg!
 
I fredags kom Ulrika till oss och vi beställde pizza och hade en jättemysig kväll. Lördagen bestod av mycket slappande och en liten fotorunda i skogen med Julia. På kvällen kom Louise och Sally och vi gjorde en god pastarätt och Louise sov även här. Till frukost blev det mycket pannkakor och sedan en tur i skogen.
 
Alltså har jag och Julia sovit hemma hos farmor och farfar hela veckan nu när dom varit borta. Vi har varit både hus- och hundvakt, mysigt har det varit! Inatt blir sista natten där och sen får jag sova i min säng, längtan!
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag varit hemma från skolan. Mådde illa igår kväll och imorse och jag var superrädd att jag skulle få magsjuka! Det är det värsta jag vet..... men i alla fall blev det inget med det som tur var, utan efter många timmars sömn började illamåendet gå över och jag kunde äta igen. Nu känner jag mig mycket piggare och antagligen blir det skola imon. Skönt ändå, man kommer så mycket efter annars...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Blev ett långt inlägg det här men nu börjar bloggningen på allvar igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0