12:40

Hej!
Ny vecka och idag fick jag sluta 12:40 efter Spanska, matte och Svenska. Dagen gick riktigt fort så det va najs. Förra veckan blev det inte så mycket bloggning men ska försöka bli bättre på det.
Har varit förkyld jätte länge och jag var till och med hemma från skolan en dag förra veckan med feber men nu är jag back on track fast hostan är kvar. Men jag körde på träning idag ändå och det var roligt, så fuck förkylning!

Verkar inte som om det blir så mycket denna veckan, matte och lite spanska och så men det funkar. Tycker faktiskt det är riktigt roligt i skolan, nöööörd :) haha, nej men det är alltid kul med ny klass och ny skola.Stortrivs på PS!

Nu ska jag chilla och sen blir det sängen, ha det gott så hörs vi.
-Ellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0